Logitech MM50

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech MM50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

stefanaudi 20-03-2009
Geschreven voor: Logitech MM50

Ik heb deze speakerset speciaal gekocht voor mijn Apple Ipod Nano, waar ik hem keurig kan inklikken, ik heb hem al 9 maanden en geen problemen mee gehad, de accu opladen duurt redelijk lang, de tijd dat de batterij mee gaat is goed. Als je hem een week niet hebt gebruikt, is ie wel leeggelopen, het geluid is helemaal top, zo goed en kan knon-hard. Als je achter de speakerset staat dan is het geluid vele malen minder, dat is een KLEIN minpuntje!
De afstandsbediening is klein maar ligt fijn in de hand, wel is het zo als je op next track drukt, het hetzelfde nummer dan spoelt ie het nummer 2 a 5 seconden door, en niet het volgende nummer, maar op ht apparaat zelf kan je wel gewooon naar de volgende track.
Kortom: een geweldig apparaat!

Flatmo 18-04-2008
Geschreven voor: Logitech MM50

Heb deze Logitech een tijdje geleden gekocht.
De accu gaat lang mee (meer dan 7u) als je het aan één stuk laat spelen.

De geluidskwaliteit is goed. De geluidsterkte is meer dan behoorlijk, je kan een kamer vullen met geluid.

De mogelijkheden zijn standaard.